Historia

W Dzierżoniowie ponad 25 lat temu, dnia 1 grudnia 1990 roku, Anna i Janusz Jaroszyńscy postanowili założyć swój własny serwis sprzętu AGD. Pierwsza siedziba firmy mieściła się w Domu Towarowym „Ślązak”. Tym sposobem rozpoczęła się działalność gospodarcza, której początki nie były proste, lecz dzięki sukcesywnej i wielogodzinnej pracy, udało się wybić na rynku napraw sprzętów AGD. Dnia 15 marca 2002 zmieniono formę działalności na spółkę cywilną, otwierając sklep z częściami zamiennymi i akcesoriami do sprzętów gospodarstwa domowego i nie tylko na ul. Rolnej 4 w Dzierżoniowie.

Nasz serwis i sklep do dzisiaj z powodzeniem zaspokajają wszelkie potrzeby klientów, których sprzęt zepsuje się w najmniej oczekiwanym momencie. Na dzień dzisiejszy spółka prężnie rozwija się w trzech obranych kierunkach: branży urządzeń AGD, branży klimatyzacyjnej, branży wentylacyjnej oraz branży urządzeń profesjonalnych, jak na przykład wyposażenie gastronomii, pralni i chłodnictwo.

budynek firmy amj

Doświadczenie w obsłudze klienta na najwyższym poziomie oraz bogate spektrum umiejętności organizacyjno-elektrotechnicznych założycieli zaowocowały nieustannym rozwojem przedsiębiorstwa. Z biegiem lat zasięg serwisu się zwiększał, aby w końcu doprowadzić do powstania oddziałów firmy we Wałbrzychu oraz w Jeleniej Górze. Na dzień dzisiejszy firma obsługuje niemal cały rejon województwa dolnośląskiego. Więcej informacji o zasięgu firmy znajdziesz w zakładce “Zasięg firmy” (link).

wnetrze-serwisu-agd-amj

Misja

Dzięki wieloletniej pracy z klientami i doskonaleniu procedur funkcjonowania serwisu AGD, zrozumieliśmy, że najważniejsi są klienci i ich potrzeby. Dlatego też za naszą misję uznajemy szybkie i skuteczne usuwanie wszelkich usterek sprzętu AGD oraz najwyższy poziom obsługi klienta, jaki da się zaoferować. Dzięki współpracy z klientem na zasadach partnerstwa, pragniemy zapewnić najlepsze wrażenie i nieustające zadowolenie z usług naszego kompleksowego serwisu AGD.

Celem firmy, wynikającym z realizacji misji, jest stałe podnoszenie jakości obsługi klienta, nieustanny rozwój i udział w szkoleniach wszystkich naszych mechaników, utrzymywanie niezbędnego asortymentu części i podzespołów do błyskawicznej realizacji napraw, dostarczanie najwyższej jakości części AGD na rynek oraz sprzedaż topowych modeli renomowanych marek urządzeń AGD, do użytku w domu oraz w firmie.

Wizja

Wizja naszej firmy to świat, w którym zlecenie naprawy oraz wstępną diagnozę usterki, pobraną z urządzenia, klient przekazuje za pomocą smartfona bezpośrednio do serwisu. Serwis reaguje natychmiastowo, a najpóźniej nazajutrz, przysyłając technika kompleksowo przygotowanego do skutecznej naprawy na miejscu. Jakkolwiek wiemy, że jest to wizja utopijna, to wciąż możliwa do zrealizowania, czego obiecujemy się podjąć i do czego nieustannie zmierzamy.

Zespół

Spółka AMJ Jaroszyńscy Sp.j. zatrudnia łącznie kilkunastu pracowników. Wszyscy zatrudnieni są profesjonalistami w swoich dziedzinach. Trzon działalności stanowi zespół ekspertów od napraw wszelkiej maści urządzeń elektronicznych, a w szczególności domowego sprzętu AGD, a także sprzętów profesjonalnych. To dzięki nim jesteśmy w stanie podjąć się każdej naprawy, niezależnie od marki sprzętu, ponieważ nauczeni doświadczeniem wiemy, że gdy dostępne są części, to wszystko da się naprawić.

pracownicy firmy amj

Nasi elektromechanicy są wykształconymi specjalistami i to dzięki nim twój sprzęt będzie funkcjonował jak dawniej przez kolejne długie lata. Przedstawiamy wam naszych najlepszych fachowców:

Adam

Adam jest bardzo skuteczny w tym, co robi. Dwie dekady pracy w branży pozwoliły na rozwinięcie szerokich umiejętności, dzięki którym nie straszna mu żadna usterka i naprawa. Jest bardzo dokładny, robi to co lubi i lubi to co robi, a także sumiennie wywiązuje się z tego, co mówi. Warto mieć takiego elektromechanika w zespole, ponieważ nie ma awarii, która wywoła choćby skinienie brwii na jego twarzy.
technik adam i jego samochód

Hubert

Hubert to osoba, na którą zawsze można liczyć. Nie raz udowodnił, że nie ma na niego mocnych. Swoją praktyczną wiedzę dotyczącą sprzętów AGD wykorzystuje na codzień i skutecznie naprawia wszystkie urządzenia, czym budzi wokół podziw. Dzięki kilkunastu latom praktyki nauczył się błyskawicznie reagować na zlecenia i wiele z nich potrafi skończyć tego samego dnia, co otrzymuje. Prawdziwy ekspert, którego wiedza zakrawa o mistyczną, w momencie gdy trafnie diagnozuje niemal wszystkie usterki przed wizytą i zbadaniem urządzenia.
technik z serwisu amj

Janusz

Janusz może się poszczycić niemal dwiema dekadami pracy w branży urządzeń AGD, co samo w sobie stanowi dobre referencje dla tego człowieka. Naprawiał już wszystko i wszędzie, więc cokolwiek to nie jest, po jego wizycie będziesz miał pewność, że wróci do normalnej pracy.

Kasia

Kasia to ten miły damski głos, którego często możesz doświadczyć, dzwoniąc do naszej firmy. Radzi sobie ze wszystkimi sprawami biurowymi, często się śmiejąc z absurdów życia, czym wnosi miłą atmosferę w firmie i rozmowie. Jeżeli to ona przyjmuje Twoje zlecenie, na pewno będziesz mieć bardzo dobre wrażenia z poziomu obsługi klienta. Można na niej polegać, a sprawy biurowe to jej żywioł.

Iza

Iza to drugi damski głos naszej firmy, z którym możesz mieć przyjemność porozmawiać i na pewno nie ustąpi w niczym Kasi, jeżeli chodzi o podejście do klienta. Jako osoba godna zaufania, pełni dużo ważnych roli, związanych z fakturami i rozliczeniami z kontrahentami. Jeśli czegoś potrzebujesz, Iza rzeczy niemożliwe załatwi od zaraz, a na cuda trzeba chwileczkę poczekać. Warto ją mieć w zespole.
iza-recepcja-serwisu-amj

Damian

Damian oprócz pracy na recepcji, jest również elektromechanikiem ekspresów AGD oraz małego i średniego AGD: żelazek, odkurzaczy piorących, odkurzaczy przemysłowych, mikrofalówek… Zawsze wesoły i uśmiechnięty, gotowy do pomocy z drobnymi awariami sprzętów klientów na miejscu, w siedzibie firmy. Wyróżnia się wysokim doświadczeniem i zawsze można na nim polegać.
technik-damian-z-serwisu-amj

Romek

Romek zajmuje się obsługą recepcji w Jeleniej Górze. Pełni tam wszystkie niezbędne role, żeby nasz oddział płynnie funkcjonował. Człowiek życzliwy i opanowany, z którym kontakt zawsze przebiega bezproblemowo. Dobrze, że znalazł się w naszym zespole.

warsztat

Warto wspomnieć, że całość spółki AMJ Jaroszyńscy Sp.j. zarządzania jest za pomocą dedykowanego oprogramowania komputerowego ProSer, napisanego dla sieci serwisów AGD w Polsce. Wszystkie najważniejsze etapy procesu obsługi zlecenia, poczynając od przyjęcia zlecenia naprawy, poprzez zamawianie wymaganych części do naprawy, na śledzeniu historii napraw kończąc, są w bazie danych, dostępne na każde wywołanie.

Dzięki temu, cały proces obsługi klienta może być skutecznie zarządzany i optymalizowany. Pozwala nam to świadczyć usługi na najwyższym poziomie, przy możliwie niskim koszcie. System z centralną bazą danych i rekordami o wszystkich naprawach pozwala nam szybko, a co najważniejsze profesjonalnie obsługiwać każdą ilość zleceń, w niemalże całym województwie dolnośląskim.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszych usług!